Hoofdstuk 1, verder lezen
Pagina |
Auteur(s) |
Titel |
Bron |
|
Boekaerts, M. & P.R. Simons (1995) |
Leren en instructieve, Psychologie van de leerling en het leerproces |
Assen, Koninklijke van Gorcum |
6, 115 |
Expertgroep Doorlopende Leerlijnen Taal en Rekenen (2008) |
Over de drempels met taal en rekenen. |
Hoofdrapport van de Expertgroep Doorlopende Leerlijnen Taal en Rekenenen. Enschede: SLO |
7 |
SLO (december 2012) |
Checklist 'Verantwoord kiezen voor fundamenteel rekenniveau 1F' |
Enschede: SLO |
107, 110, 115 |
SLO (2011) |
Concretisering Referentieniveaus Rekenen 1F / 1S |
Enschede: SLO |
115 |
Koninklijke Nederlandse Academie van Wetenschappen (2009). |
Rekenonderwijs op de basisschool. Analyse en sleutels tot verbetering. |
Amsterdam, Koninklijke Nederlandse Academie van Wetenschappen |
115 |
Ministerie van Onderwijs, Cultuur en Wetenschap (2006) |
Kerndoelen primair onderwijs. |
Den Haag: Ministerie van Onderwijs, Cultuur en Wetenschap |
115 |
School aan Zet |
Kwaliteitskaart Implementatie van de Referentieniveaus |
Den Haag: School aan Zet |
115 |
SLO / [TULE |
Kerndoelen Rekenen Wiskunde |
Enschede: SLO |
115 |
Freudenthal Instituut |
Tussendoelen en Leerlijnen Bovenbouw (TAL) |
Utrecht: Freudenthal Instituut |
115 |
Zanten, M. van, F. Barth, J. Faarts, A. van Gool, R. Keijzer (2009) |
Kennisbasis Rekenen-Wiskunde voor de lerarenopleiding basisonderwijs |
Den Haag: HBO-raad |
115 |
Zanten, M. van (2011) |
Meesterschap is vakmanschap. Hoe leerkrachten de Kennisbasis rekenen-wiskunde in kunnen zetten in hun onderwijs |
Volgens Bartjens, jaargang 30, nr. 3 |