Hoofdstuk 2, verder lezen
Pagina |
Auteur(s) |
Titel |
Bron |
14, 116 |
Terlouw, B. & G. Schoeman (2006). |
Werken aan begripsvorming bij keersommen |
Volgens Bartjens jaargang 25, nummer 5. |
116 |
Menne, J. (2001) |
Met sprongen vooruit |
Utrecht: CD-Press / Freudenthal Instituut |
116 |
Borghouts, C. (2011) |
De Vertaalcirkel. Werken aan begrip en inzicht bij (zwakke) rekenaars |
Volgens Bartjens, jaargang 31, nummer 2 |
116 |
Borghouts, C. (2012) |
De Vertaalcirkel. Werken aan begrip en inzicht bij (zwakke) rekenaars |
Volgens Bartjens, jaargang 31, nummer 3 |
116 |
Borghouts, C. (2012) |
De Vertaalcirkel. Werken aan begrip en inzicht bij (zwakke) rekenaars |
Volgens Bartjens, jaargang 31, nummer 4 |
116 |
Borghouts, C. (2012) |
De Vertaalcirkel als diagnostisch hulpmiddel. Werken aan begrip en inzicht bij (zwakke) rekenaars |
Volgens Bartjens, jaargang 31, nummer 5 |
116 |
Borghouts, C. (2013) |
De Vertaalcirkel bij kleuters. Werken aan begrip en inzicht bij (zwakke) rekenaars |
Volgens Bartjens, jaargang 33, nummer 3 |
116 |
Dolk, M. & A. te Selle (2009) |
Zoeken naar een startsom. Gedachtenvol oefenen. |
Volgens Bartjens jaargang 29, nummer 2 |
116 |
Boekaerts, M. (2005) |
Motivatie om te leren |
|
116 |
Bandura, A (1986). |
[Social foundation of thought and action: A social cognitive theory. |
Englewood Cliffs, NJ: Prentice Hall. |
116 |
Zimmerman, B. J. (2001). |
Theories of self-regulated learning and academic achievement: An overview and analysis. |
In B.J. Zimmerman & D. H. Schunk (Eds.), Self-regulated learning and academic achievement: Theoretical perspectives (2nd ed., pp. 1-37). Mahwah, NJ: Erlbaum. |