Lees meer

Hoofdstuk 2, verder lezen
Pagina Auteur(s) Titel Bron
14, 116 Terlouw, B. & G. Schoeman (2006). Werken aan begripsvorming bij keersommen Volgens Bartjens jaargang 25, nummer 5.
116 Menne, J. (2001) Met sprongen vooruit Utrecht: CD-Press / Freudenthal Instituut
116 Borghouts, C. (2011) De Vertaalcirkel. Werken aan begrip en inzicht bij (zwakke) rekenaars Volgens Bartjens, jaargang 31, nummer 2
116 Borghouts, C. (2012) De Vertaalcirkel. Werken aan begrip en inzicht bij (zwakke) rekenaars Volgens Bartjens, jaargang 31, nummer 3
116 Borghouts, C. (2012) De Vertaalcirkel. Werken aan begrip en inzicht bij (zwakke) rekenaars Volgens Bartjens, jaargang 31, nummer 4
116 Borghouts, C. (2012) De Vertaalcirkel als diagnostisch hulpmiddel. Werken aan begrip en inzicht bij (zwakke) rekenaars Volgens Bartjens, jaargang 31, nummer 5
116 Borghouts, C. (2013) De Vertaalcirkel bij kleuters. Werken aan begrip en inzicht bij (zwakke) rekenaars Volgens Bartjens, jaargang 33, nummer 3
116 Dolk, M. & A. te Selle (2009) Zoeken naar een startsom. Gedachtenvol oefenen. Volgens Bartjens jaargang 29, nummer 2
116 Boekaerts, M. (2005) Motivatie om te leren
116 Bandura, A (1986). [Social foundation of thought and action: A social cognitive theory. Englewood Cliffs, NJ: Prentice Hall.
116 Zimmerman, B. J. (2001). Theories of self-regulated learning and academic achievement: An overview and analysis. In B.J. Zimmerman & D. H. Schunk (Eds.), Self-regulated learning and academic achievement: Theoretical perspectives (2nd ed., pp. 1-37). Mahwah, NJ: Erlbaum.