Lees meer

Hoofdstuk 5, verder lezen
Pagina Auteur(s) Titel Bron
83 Alles Telt Observatie: Leerlingenboek groep 5 blok 1 les 3 2e druk, Thieme Meulenhoff, Amersfoort
83 Alles Telt Observatie: Handleiding leerlingenboek groep 5 blok 1 les 3 Thieme Meulenhoff, Amersfoort
83 Alles Telt Observatie: Leerlingenboek groep 5 blok 1 les 4 Thieme Meulenhoff, Amersfoort
83 Alles Telt Observatie: Handleiding leerlingenboek groep 5 blok 1 les 4 Thieme Meulenhoff, Amersfoort
85 Versteeg, B. (2014) Voorbeeld differentiatieplanning NVORWO, 2014
90, 116 Kuijpers, J. en J. van der Linden(2013) De tien moeilijkste tafelsommen. Een datamuur voor en door leerlingen. Volgens Bartjens jaargang 33, nummer 2
92, 93, 116 Verbeeck, K. (2013). Vragen naar de onbekende weg. Het belang van open vragen. Volgens Bartjens, jaargang 33, nummer 2.
92, 98, 111, 116 SLO Checklist taxonomie van Bloom cursuscurriculumontwerp.slo.nl, gezien op 8 oktober 2014
96 Alles Telt Diagnostisch gesprek blok 4, handleiding Alles Telt, groep 5 Thieme Meuenhoff, Amersfoort
101, 116 Verschuren, M. (2013) De kracht van goede feedback. Reflecteren in de rekenles. Volgens Bartjens, jaargang 33, nummer 2
104, 106 Versteeg, B. (2014) Voorbeeld ingevuld groepsoverzicht rekenen NVORWO, 2014
116 Borghouts, C. (2011) De Vertaalcirkel. Werken aan begrip en inzicht bij (zwakke) rekenaars Volgens Bartjens, jaargang 31, nummer 2
116 Borghouts, C. (2012) De Vertaalcirkel. Werken aan begrip en inzicht bij (zwakke) rekenaars Volgens Bartjens, jaargang 31, nummer 3
116 Borghouts, C. (2012) De Vertaalcirkel. Werken aan begrip en inzicht bij (zwakke) rekenaars Volgens Bartjens, jaargang 31, nummer 4
116 Borghouts, C. (2012) De Vertaalcirkel als diagnostisch hulpmiddel. Werken aan begrip en inzicht bij (zwakke) rekenaars Volgens Bartjens, jaargang 31, nummer 5
116 Borghouts, C. (2013) De Vertaalcirkel bij kleuters. Werken aan begrip en inzicht bij (zwakke) rekenaars Volgens Bartjens, jaargang 33, nummer 3