Hoofdstuk 5, verder lezen
Pagina |
Auteur(s) |
Titel |
Bron |
83 |
Alles Telt |
Observatie: Leerlingenboek groep 5 blok 1 les 3 |
2e druk, Thieme Meulenhoff, Amersfoort |
83 |
Alles Telt |
Observatie: Handleiding leerlingenboek groep 5 blok 1 les 3 |
Thieme Meulenhoff, Amersfoort |
83 |
Alles Telt |
Observatie: Leerlingenboek groep 5 blok 1 les 4 |
Thieme Meulenhoff, Amersfoort |
83 |
Alles Telt |
Observatie: Handleiding leerlingenboek groep 5 blok 1 les 4 |
Thieme Meulenhoff, Amersfoort |
85 |
Versteeg, B. (2014) |
Voorbeeld differentiatieplanning |
NVORWO, 2014 |
90, 116 |
Kuijpers, J. en J. van der Linden(2013) |
De tien moeilijkste tafelsommen. Een datamuur voor en door leerlingen. |
Volgens Bartjens jaargang 33, nummer 2 |
92, 93, 116 |
Verbeeck, K. (2013). |
Vragen naar de onbekende weg. Het belang van open vragen. |
Volgens Bartjens, jaargang 33, nummer 2. |
92, 98, 111, 116 |
SLO |
Checklist taxonomie van Bloom |
cursuscurriculumontwerp.slo.nl, gezien op 8 oktober 2014 |
96 |
Alles Telt |
Diagnostisch gesprek blok 4, handleiding Alles Telt, groep 5 |
Thieme Meuenhoff, Amersfoort |
101, 116 |
Verschuren, M. (2013) |
De kracht van goede feedback. Reflecteren in de rekenles. |
Volgens Bartjens, jaargang 33, nummer 2 |
104, 106 |
Versteeg, B. (2014) |
Voorbeeld ingevuld groepsoverzicht rekenen |
NVORWO, 2014 |
116 |
Borghouts, C. (2011) |
De Vertaalcirkel. Werken aan begrip en inzicht bij (zwakke) rekenaars |
Volgens Bartjens, jaargang 31, nummer 2 |
116 |
Borghouts, C. (2012) |
De Vertaalcirkel. Werken aan begrip en inzicht bij (zwakke) rekenaars |
Volgens Bartjens, jaargang 31, nummer 3 |
116 |
Borghouts, C. (2012) |
De Vertaalcirkel. Werken aan begrip en inzicht bij (zwakke) rekenaars |
Volgens Bartjens, jaargang 31, nummer 4 |
116 |
Borghouts, C. (2012) |
De Vertaalcirkel als diagnostisch hulpmiddel. Werken aan begrip en inzicht bij (zwakke) rekenaars |
Volgens Bartjens, jaargang 31, nummer 5 |
116 |
Borghouts, C. (2013) |
De Vertaalcirkel bij kleuters. Werken aan begrip en inzicht bij (zwakke) rekenaars |
Volgens Bartjens, jaargang 33, nummer 3 |